Strona główna » Dla Pacjenta » Skargi i wnioski
a) Dyrektora Szpitala – Dyrektor ustala właściwość osób do zbadania i rozpatrzenia skargi lub wniosku, stosowanie do treści skargi lub wniosku,
b) Zastępców Dyrektora oraz
c) Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta – zajmuje się wyłącznie sprawami dotyczącymi pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
a) w Sekcji Skarg i Wniosków
Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
25-025 Kielce,
ul. Jana Pawła II 9, czas pracy oddziału: poniedziałek-piątek w godzinach
8:00-16:00 (budynek główny, pokój nr 23), tel. 413646106,
email: biuro@nfz-kielce.pl, Infolinia Świętokrzyskiego OW NFZ: 19488
b) Rzecznikowi Praw Pacjenta, który jest centralnym organem administracji rządowej właściwym w sprawach ochrony praw pacjentów określ9onych w ustawie o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa, Bezpłatna Infolinia 800 190 590 czynna pn.-pt.: 9:00-21:00, www.bpp.gov.pl
c) W przypadku łamania praw pacjenta odnośnie danych osobowych do Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Godziny pracy urzędu: 8:00-16:00.
a) Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Okręgowej Izby Lekarskiej – Świętokrzyska Izba Lekarska, 25-389 Kielce, ul. Wojska Polskiego 52, email: sekretariat@sil.apsnet.pl, tel. 41 362 13 81, tel/faks: 41 362 15 00.
b) Okręgowego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej – Świętokrzyska Izba Pielęgniarek i Położnych, 25-522 Kielce, ul. Nowy Świat 32A, tel. 41 300 26 62, 41 315 61 87, email: sipip@interia.pl.
7. O błędach medycznych orzeka:
Wojewódzka Komisja ds. orzekania o zdarzeniach medycznych, Świętokrzyski Urząd Wojewódzki (www.wczp.kielce.uw.gov.pl) – Al. IX Wieków Kielc 3, 25-561 Kielce, tel. 41 342 13 82.