Zmiana lokalizacji Punktu Obsługi Klienta świętokrzyskiego NFZ!

21 czerwca 2019

Z dniem 1 lipca przeniesiony zostaje Punkt Obsługi Klienta Świętokrzyskiego OW NFZ w Kielcach. Pacjenci, którzy będą:

  • potwierdzać zlecenie na wyroby medyczne,
  • składać wniosek na leczenie uzdrowiskowe,
  • wyrabiać kartę EKUZ,
  • zakładać i potwierdzić Profil Zaufany

zamiast na ul. Jana Pawła II powinni udawać się na al. IX Wieków Kielc 2a (tuż przy rondzie u zbiegu ul. Paderewskiego i al. IX Wieków Kielc, obok zielonego, szklanego budynku).

Punkt Obsługi Klienta  będzie czynny  w dni robocze:

poniedziałek w  godz. 8.30 – 17.00

wtorek-piątek  w godz. 8.30 – 16.00 .

 

Źródło: Rzecznik prasowy świętokrzyskiego NFZ

Opublikowano w aktualnosci przez Rzecznik Prasowy